Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Η Χριστίνα Χριστοφάκη θεωρεί… ύβρι να την αποκαλούν «κυρία Παγκάλου»


Η Χριστίνα Χριστοφάκη θεωρεί… ύβρι να την αποκαλούν «κυρία Παγκάλου»
Στην αίθουσα του δικαστηρίου αναμένεται να μεταφερθεί σήμερα η σκληρή διαμάχη που άρχισε τον περασμένο Απρίλιο μεταξύ της συζύγου του Θεόδωρου Παγκάλου, Χριστίνας Χριστοφάκη και των κατοίκων της Κερατέας, που αντιδρούσαν έντονα την περίοδο εκείνη στην ενδεχόμενη κατασκευή ΧΥΤΑ στη περιοχή τους.
Ποικίλες αντιδράσεις και αρνητικά σχόλια προκάλεσε και εξακολουθεί να προκαλεί η τότε κίνηση της κυρίας Χριστοφάκη να καταθέσει αγωγή στην Ελευθερία Ψυχογιού, κάτοικο της Κερατέας επειδή σε τηλεοπτική της εμφάνιση την είχε αποκαλέσει κυρία Παγκάλου, και όχι Χριστοφάκη!

Πιο συγκεκριμένα, η κυρία Ψυχογιού είχε επιρρίψει ευθύνες στην σύζυγο του Θ.Παγκάλου για τη στάση απέναντι στους κατοίκους της Κερατεάς και της Σαρωνίδας, όπου είχε θέσει υποψηφιότητα για Δήμαρχος το 2010. «Καταγγέλλουμε την… κυρία Παγκάλου η οποία καταψήφισε την στήριξη στην Κερατέα. Διότι εμείς δεν φάγαμε μαζί τα λεφτά, διότι εμείς δεν φάγαμε μαζί τον Οτσαλάν, διότι και εμείς δεν φάγαμε και εκείνο το παιδάκι που δεν πρόλαβε να γεννηθεί και η καρδούλα του σταμάτησε να χτυπάει την Τρίτη που μπήκαν τα ΜΑΤ στην Κερατέα», ήταν η δήλωση της νεαρής γυναίκας που στάθηκε αφορμή για να αρχίσει η δικαστική της περιπέτεια.
Στην επίμαχη αγωγή που εκδικάζεται σήμερα στα Δικαστήρια της Σχολής Ευελπίδων η σύζυγος του αντιπροέδρου της κυβέρνησης ζητάει 300.000 ευρώ αποζημίωση για συκοφαντική δυσφήμιση από την κάτοικο της Κερατέα ζητώντας μάλιστα από την δικαιοσύνη την φυλάκισή της για ένα ολόκληρο χρόνο- πέρα απ το χρηματικό πρόστιμο.
Χαρακτηριστικά στην αγωγή αναφέρεται: «Η εναγόμενη επιχειρεί με ειρωνικό τρόπο να με ταυτίσει με τον σύζυγό μου και τις πολιτικές του επιλογές, θίγοντας έτσι την εν γένει προσωπικότητά μου. Η εναγόμενη εξαπέλυσε στοχευμένη, αήθη και απρόκλητη επίθεση εναντίον μου με τη χρήση άκρως συκοφαντικών και ψευδών ισχυρισμών που ως στόχο είχαν να με εμφανίσουν ως ηθικό ή φυσικό αυτουργό της απώλειας ενός κυοφορούμενου παιδιού αφετέρου δε, ως άνθρωπο ανήθικο. Διεφθαρμένο και αδιάφορο για τα κοινωνικά δρώμενα της περιοχής. Ακόμα η εναγόμενη επιχείρησε να ταυτίσει τις επιλογές και τις ενέργειές μου με αυτές του συζύγου μου Θεόδωρου Πάγκαλου με τελικό σκοπό να πλήξει βάναυσα την τιμή και την υπόληψή μου και να αμαυρώσει την εικόνα μου ως πολιτικού προσώπου που ασχολείται με τα κοινά του τόπου του».
Από την πλευρά της, η κυρία Ψυχογιού με δηλώσεις της σχολίασε την αγωγή, επισημαίνοντας ότι: «Η σύζυγος του κ. Παγκάλου επέλεξε για τους δικούς της λόγους, παραφράζοντας τα λεγόμενα μου, υποθέτοντας ότι αναφέρομαι στο πρόσωπό της, να μου κάνει αγωγή ζητώντας μου το ποσό των 300.000 ευρώ και την προσωρινή μου κράτηση διάρκειας δώδεκα μηνών. Ο σύζυγος μου ονομάζεται Βλαβιανός. Ουδέποτε θα θεωρούσα ότι θίγεται η τιμή και η αξιοπρέπεια μου εάν με αποκαλούσε κάποιος κυρία Βλαβιανού.
Πέραν τούτου έχω κάθε δικαίωμα ως πολίτης να ισχυρίζομαι ότι δεν έφαγα τα λεφτά κανενός, ότι δεν συμμετείχα στην παράδοση του Οτσαλάν στις τουρκικές αρχές και βεβαίως ότι δεν ευθύνομαι για το θάνατο κανενός παιδιού ή εμβρύου. Σημειωτέον, την ημέρα της εκπομπής ήταν κι η μαύρη επέτειος της παράδοσης του Οτσαλάν, που σύμφωνα με δημοσιεύματα εδιώχθη από το σπίτι του Έλληνα Πρέσβη στο Ναϊρόμπι από τον κ. Μπόμπο που για μεγάλο χρονικό διάστημα ηγείτο των επιχειρήσεων των ΜΑΤ στην Κερατέα».
Αξίζει να σημειωθεί πως δεν είναι η πρώτη φορά που η κυρία Χριστοφάκη προσφεύγει στη δικαιοσύνη και προχωρά σε μήνυση κατά πολίτη, ζητώντας αποζημίωση ως αποκατάσταση της προσβεβλημένης τιμής και υπόληψής της.
Λίγο πριν τις εκλογές του 2010 όταν η κυρία Χριστοφάκη είχε διεκδικήσει τον Δήμο Σαρωνικού είχε καταθέσει αγωγή κατά 25χρονου φοιτητή-μπλόγκερ, ζητώντας αποζημίωση 1 εκατ. ευρώ και 20.000 ευρώ κάθε φορά που θα ανέφερε το όνομά της δημοσίως.
Το μόνο που δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό στην υπόθεση και θα ήταν άκρως ενδιαφέρον είναι η αντίδραση του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης όταν πληροφορήθηκε πως η συζυγός του θεωρεί δυσφήμιση και προσβολή της προσωπικότητάς της το να την αποκαλούν με το επίθετο «Παγκάλου»…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...